SAAL DIGITAL

Jakiś czas temu wziąłem udział w teście i moim zadaniem było napisanie recenzji fotoksiążki firmy SAAL DIGITAL :)

Oczywiście recenzja i jakakolwiek opinie o jakości druku nie byłaby w 100% obiektywna gdyby w niej nie znalazły się moje fotografie - które od zrobienia, po obróbkę i przygotowanie do druku wykonalem osobiście zwracając uwagę na każdy nawet najmniejszy szczegół!

Nie ma co ukrywać, na początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony, gdyż widziałem już fotoksiążki w takiej jakości, że ręce opadały...

Projektowanie książki zaczynamy w programie, który można pobrać ze strony http://www.saal-digital.pl/
Wszystko jest dziecinnie proste!
Dodatkowo podczas wrzucania fotografii - program informuje nas czy jest ona dobrej jakości czy też nie ;)
Projekt fotoksiażki wykonałem w 30min z zegarkiem w ręku ;)

Po wszystkim, klikamy magiczne "wyślij zlecenie" i cały nasz projekt wrzucany jest na serwer SAAL DIGITAL.

Byłem w głębokim szoku, kiedy książka dotarła po 2 dniach do moich rąk... 

Takiego szybkiego obrotu sprawy się nie spodziewałem!
Osobiście liczyłem na jakieś 7 dni roboczych - a tu proszę! :)

Pierwsze co po wyciągnięciu przykuwa uwagę to... IDEALNA JAKOŚĆ!

Odwzorowanie kolorów, idealny balans bieli, super papier i ekstra wykonanie - nie spodziewałem się aż tak dobrego efektu! :)

Sporo czasu zajmowałem się / zajmuję drukiem tego typu materiałów i jakość laboratoryjna jest widoczna na pierwszy rzut oka!

Nie ma miejsca żadna nieostrość czy rozmazanie!*
*Wszystko oczywiście zależy od odpowiedniego naświetlenia zdjęcia 

W moim przypadku NA ANI JEDNEJ STRONIE NIE BYŁO WPADKI ! Żadnych śladów kleju, zagnieceń, szumów na zdjęciach- zdjęcia świetnej jakości i odwzorowania barw na naprawdę wysokim poziomie :)!

Powiem szczerze, wybierałem zdjęcia trudne do wydruku - od czarnobiałych kadrów, po bardzo kolorowe i różnie naświetlane zdjęcia.
Od bardzo ciepłych, do bardzo zimnych - SAAL Digital spisał się doskonale!

Jeśli miałbym oceniać całość wydruku, precyzje wykonania, świetną gramaturę - oceniłbym śmiało 10/10 - co wg mojej osobistej oceny jest to wręcz nieosiągalne i bardzo rzadko się zdarza :)

Dodatkowo fotoksiążka drukowana jest w sposób w którym nie ma łączeń na środku (co widać na jednym ze zdjęć narciarzyka Piotrka Wojarskiego) gdzie zastosowałem panoramę i wyszła ona wręcz idealnie :)

Śmiało mogę polecić http://www.saal-digital.pl/ i w moim przypadku fotoksiążka wyszła idealnie! :)

POLECAM i na pewno zamówię książeczkę jako portfolio :)
Każdy chętny zobaczenia efektu - zapraszam :)

A4 poziom / 32 zdjęcia



 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz