sobota, 27 grudnia 2014

PODSUMOWANIE 2014

Jaki był rok 2014?
Patrząc fotograficznie, jeśli ktoś pyta mnie o ten rok przychodzi mi do głowy jedno zdjęcie... Miejscówka nie-do-opisania-słowami... 

Przewalony Silos, którego zdjęcie dostałem na facebooku od Marek Denus pierwszy raz wywołał u mnie "CO TO K. Jest?

Miałem wrażenie, że miejscówka znajduje się za granicą (i o dziwo nie w sosnowcu) ale w moim rodzinnym mieście, na dodatek ok. 7km od mojego miejsca zamieszkania.

Sprzętu jest coraz więcej, zajawki na focenie skejterów z dnia na dzień coraz większe! 
Problem pojawia się w polaczkowym lenistwie i chęci porobienia czegoś dobrego! Człowiek się stara, chce zrobić coś super fajnego, znajduje miejscówki niecodziennie tylko dlatego żeby pokazać światu, jak rozwija się polska scena deskorolkowa (i extreme) za granicą, a fotograf jest odrzucany, gdyż przyszłość deskorolki aktualnie została zamknięta w czeluściach skateparków, których powstało milion trzysta... w ostatnim roku.
Nie mam nic do parków... super że miasta dowiadują się o takiej zajawce, i że deskorolka w polsce zaczyna się wybijać!
Ale nie zapominajmy o prawdziwych miejscówkach, które także powstają, i dają dużo większą frajdę i na dodatek, czekają na nasz bs smith za rogiem Twego domu!

Rider Szymon Kuś
Dzięki Gościu, bo gdyby nie Ty, te zdjęcie by nie powstało, jak i reszta fotografii, które razem w tym roku zrobiliśmy!
(DUŻA ROZDZIELCZOŚĆ NA BLOGU)

Mam nadzieję, że w 2015r będę miał naprawdę srogi dylemat by wybrać jedno zdjęcie deskorolkowe i będę musiał wszystko wrzucać do PDFA! :)

Dla mnie osobiście i prywatnie to najlepszy rok w Moim życiu!
(Dziękuję Patrycja Noglik! <3!!!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz