arena motoshow

rzadko piszę na blogu.

fotografie z imprezy wyczynowców podczas arena motoshow 2011!
zapraszam serdecznie do oglądania mojej twórczości przedstawionej przeze mnie na poniższych fotografiach.
przypominam, że zdjęcia wykonane podczas imprezy są moją.
MOJĄ twórczością, stąd zabrania się kopiowania poniższych fotografii do celów komercyjnych-jak i wszystkich innych--- zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

chciałbym bardzo podziękować kolegom(tym z bielska i tym nie z bielska) którzy pomagali przy tworzeniu oraz budowie skoczni na których zawodnicy(z bielska i nie z bielska) mogli pokazać swoje podniebne dech zapierające ewolucje, których nie zapomnimy do końca naszego życia.

dziękuję*.

*wszelkie prośby, skargi, zażalenia proszę kierować w komentarzach na tymże blogu (http://adamlakomy.blogspot.com), na smsy nie odpisuję!


Jak napisałem powyżej, autorem zdjeć jest adam łakomy-właściciel bloga adamlakomy.blogspot.com 
z poważaniem:
adam łakomy

turbo;
































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz