teczka opava

poniżej publikuje mój cały materiał zrobiony pod kątem opavy(instytut fotografii twórczej)
zestaw zawiera 4 ilustracje, 1 autoportret i 15 zdjeć w spójnej wg mnie serii
całość robiona średnioformatowym aparatem Certo-Phot -film fuji neopan 400
niestety-brakło jednego[sic!] punktu żebym przeszedł pierwszy etap :P
chciałbym MEGA podziękować wszystkim tym, którzy przyczynili się do powstania tej serii zdjęć!
Hi5!

ilustracje:
pink floyd-"see saw"

















pink floyd-"ibiza bar"

















pink floyd-"astronomy domine"

















pink floyd-"sunshine"

















autoportret:

















zestaw:















































































































































































































4 komentarze:

  1. tak czy siak Amok, mega zdjęcia! gratuluje! :)jak nie ten to przyszły rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    A mogę wiedzieć ile udało Ci się zebrać punktów? Sam startowałem do Opavy w tym roku i mi się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tak samo. Brzmi jak zmowa, bo znam jeszcze dwójkę polaków co dostało także po 29 pkt :)

    OdpowiedzUsuń